سفیر عدالت
سفیر عدالت
هنری - فرهنگی
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 مرداد 1387برچسب:, توسط amir |

بسم الله الرحمن الرحیم

ابلیسک چیست؟

تقدیم به آستان مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فدا

امام صادق علیه السلام:  در رمی جمرات به خواهش ها و پستی و دنائت و کردارهای زشت و نکوهیده نیز سنگ بینداز.[1]

حدود هزار و چهارصد سال پیش تکه سنگی مکعبی و نوک تیز به امر الهی تبدیل شد به نماد شیطان و از آن موقع تا چند سال پیش در مناسکی تحت عنوان رمی جمرات، مسلمانان به آن سنگ پرتاپ کرده و اعلان برائت نسبت به شیطان می کنند. اما مطلب قابل توجه این است که این مدل سنگ فقط در اسلام نماد شیطان نیست بلکه در اعتقادات شیطان پرستان، فراماسونری و جوامع ایلومناتی نیز نماد شیطان است و از آنجا که در غرب جوامع مخفی که همان ایلومناتی و فراماسونری هستند، جکومت پنهان دارند شما این نماد را تحت عنوان ابلیسک در سرتاسر جهان غرب می بینید.

ابلیسک

در سال های اخیر که خاندان وهابی آل سعود تصمیم به نوسازی مکه مکرمه گرفتند، در اولین گام این نماد شیطان را حذف کرده و به جای آن یک دیوار کشیده که معنی و مفهوم قبل را ندارد. البته برداشت ابلیسک مکه و ایجاد دیوار توسط آقای نورمن فاستر (لرد فاستر تمس بنک)  معمار، صهیونیست و ماسون بلند پایه انگلیس که خود به تنهایی بیش از 200 ابلیسک در سرتاسر جهان ساخته انجام گرفت.

نورمن فاستر صهیونیست بی فرهنگ شیطان پرست

این موضوع از یک سمت و از طرف دیگر وهابی های آل سعود که تحت نفوذ سردمداران غرب هستند و به قولی نوچه بی جیر و مواجیب آن ها می باشند علاوه بر این، اقدام به ساخت ابراج البت بر بالای حرم امن الهی کعبه شریف کردند و با اینکار حجاج را از آسان ترین عبادت در جوار کعبه یعنی نگاه کردن به خانه خدا محروم کردند و به نقل از حجاج بازگشته از حج: ابراج البیت آن قدر بزرگ است که بیشتر وقت ما را به خود جلب می کرد و از عبادت و نگاه کردن به کعبه قافل می شدیم. و البته یقینا سایه افکندن بر کعبه شریف است.

سایه افکندن بر کعبه

در آخر واجب می دانم از استاد رائفی پور سرباز واقعی امام زمان عج که ابتکار آتش زدن ابلیسک در روز قدس با ایشان بود تشکر نمایم.

منبع : http://tesa313.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.